1. Üldsätted
1.1. Käesolevad KILEKESKUS OÜ e-pood (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad KILEKESKUS OÜ e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.kilepood.ee/. Kauba müüja on KILEKESKUS OÜ (edaspidi: müüja), aadress Kastani 10, Rapla 79514, registrikood 10146093, tel 502 1898, e-posti aadress info@kilepood.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel KILEKESKUS OÜ e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://kilepood.ee/muugitingimused/. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
1.5. KILEKESKUS OÜ jätab endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist järgmistel juhtudel:
1.5.1. kauba hind või omadused on väärad inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis;
1.5.2. kliendi poolt tellitud kaupa ei ole laos.
2. Kaupade ostmine ja tellimuste vormistamine e-poes
2.1. Tellimusi saab e-poes esitada kas registreeritud kliendina sisse logides või külalisena. Registreeritud konto puudumisel tuleb see luua.
2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab need ostukorvi.
2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
2.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Tellimuse eest tuleb tasuda koheselt. Tellimus loetakse esitatuks kaupade eest tasumisega.
2.6. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.
2.7. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
2.8. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.
2.9. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi viivitamatult, kuid mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul.
2.10. Kui klient on tasunud tellimuse eest ning soovib seda muuta, siis saab seda teha, taganedes müügilepingust 30 päeva jooksul ja tehes uue tellimuse.
3. Kauba hind ja maksevõimalused
3.1. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu 20%.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. E-poe makseid vahendab Montonio Finance. Pangalingiga tasumisel toimub tehing vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Makse sooritamisel on makse saajaks Montonio Finance. Montonio Finance ei ole kliendi ja KILEKESKUS OÜ vahel sõlmitud müügilepingu üheks pooleks. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.3. Juhul, kui klient ei vali tellitud kaubale Rapla KILEKESKUS OÜ esindusse ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.
3.4. Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
4.1. Kaupa saab tellida kas KILEKESKUS OÜ Rapla esindusse (tulete kaubale ise järgi), pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile Omniva, DPD, või Venipak kullerteenust kasutades.
4.2. Kauba kättesaamine KILEKESKUS OÜ Rapla esindusest:
4.2.1. Kauba väljastamine toimub esinduse lahtioleku aegadel.
4.2.2. Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass) ja tellimuse numbri esitamisel. Kaubale järgi tuleval isikul peab olema ette näidata ka tellimus, kas paberil välja prindituna või digitaalsel kujul. Isikut tõendava dokumendi ja tellimisnumbri puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.
4.2.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia tellimusest, arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
4.2.4. Valides kauba tellimisel kättesaamiseks KILEKESKUS OÜ Rapla esinduse ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
4.3. Kauba kättesaamine pakiautomaadist:
4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu alates 2,95 €. Transpordi tasu sõltub tellitud kauba mahust. Pakiautomaati on võimalk tellida pakke maksimaalse suurusega 37 cm (kõrgus)*35 cm (laius)*59 cm (pikkus) ja mille reaalkaal ei ületa 30 kg.
4.3.2. Esmaspäevast neljapäevani enne kl 15.30 ostetud kaup saabub peale müügilepingu jõustumist pakiautomaati hiljemalt järgmiseks päevaks. Peale kl 15.30 vormistatud tellimus saabub pakiautomaati ülejärgmiseks päevaks. Reedest pühapäevani ostetud kaup saabub pakiautomaati hiljemalt 4 päeva möödudes müügilepingu jõustumise päevast. Saarte pakiautomaatidesse saabub pakk 4 tööpäeva jooksul arvates müügilepingu jõustumisest.
4.3.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. NB! SMS-teavitusi edastatakse vaid Eesti telefoninumbritele.
4.3.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.3.5. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Kauba saatmiskulusid kliendile ei tagastata.
4.4. Kauba kättesaamine kulleriga:
4.4.1. Kui klient soovib kaupade kohaletoimetamist kulleriga, toob kuller tellitud kaubad kohale 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest. Valides kauba kohaletoimetamiseks kullerteenuse, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu alates 11,95 €. Kohaletoimetamise teenustasu sõltub tellitud kauba suurusest, kaalust ja tarne piirkonnast.
4.4.2. Esmaspäevast neljapäevani ostetud kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile ostu sooritamisele alates ülejärgmisest päevast, tööpäeviti ajavahemikus kell 8.00 – 20.00 ja laupäeviti ajavahemikus 8.00–16.00, vastavalt sihtkoha kättetoimetamise võimalustele. Reedest pühapäevani ostetud kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile alates järgnevast teisipäevast, tööpäeviti ajavahemikus kell 8.00 – 20.00 ja laupäeviti ajavahemikus 8.00–16.00, vastavalt sihtkoha kättetoimetamise võimalustele. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
4.4.3. Kaup tarnitakse kliendile välisukseni, mis kehtib ka korrusmajade puhul. Kullerteenus ei sisalda kauba tuppa toomise teenust.
4.4.4. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui kulleril ei õnnestu kliendiga ühendust saada, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Kauba saatmiskulusid kliendile ei tagastata.
4.4.5. Kui kaupade kohaletoimetamine kokkulepitud ajaks ei ole võimalik, on KILEKESKUS OÜl õigus tarneaega pikendada, andes sellest kliendile eraldi teada. Juhul kui tarneaja algus langeb nädalavahetusele või riiklikele pühadele, tarnitakse tellimus järgnevatel tööpäevadel.
4.5. Kauba kontroll
4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.5.2. Kauba kättesaamisel kohustub klient koheselt kontrollima kaupade kogust ja vastavust tellimusele ning allkirjastama saatelehe. Kui klient märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, tuleb kliendil sellest koheselt teavitada KILEKESKUS OÜ e-poe kliendituge.
4.5.3. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
4.5.4. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
5. Isikuandmete töötlemine
5.1. Isikuandmete töötlemise ja küpsiste kasutamise tingimused on kirjas KILEKESKUS OÜ Privaatsusteates. Kehtiva Privaatsusteate leiate internetiaaadressilt: https://kilepood.ee/andmekaitse.
6. Müügilepingust taganemine ja kauba- ning makse tagastamine
6.1. Kliendil on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 8). Kauba tagastamise korral tuleb ühendust võtta müüja klienditoega ja sõlmida vastav kokkulepe.
6.2. Müügilepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab klient esitama taganemisavalduse 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ja edastama selle e-posti teel: info@kilepood.ee.
Palume taganemisavalduses esitada järgmine teave:
6.2.1. tellimuse number;
6.2.2. kauba kättesaamise kuupäev;
6.2.3. kliendi nimi;
6.2.4. tagastatava kauba täpne nimetus;
6.2.5 kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kuid iga tagasiside aitab KILEKESKUS OÜl parandada kaupade ja teenuste kvaliteeti.
6.3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest. Kauba(d) saab tagastada KILEKESKUS OÜ esindusse või saates kulleriga KILEKESKUS OÜ Rapla esinduse aadressile: Kastani 10, Rapla 79514.
6.4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Kaubad tuleb tagastada originaalpakendis ning originaalpakendit kahjustamata. Kui klient taganeb tellimusest osaliselt, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest. Transpordikulude tagastamist teostame vaid 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest; alates 15. päevast enam transpordikulusid ei tagastata. Kui tagastatav kaup või selle originaalpakend on rikutud kliendi poolt, siis on kaubamajal õigus toodet mitte vastu võtta ning mitte hüvitada kauba maksumust ning saatmiskulusid.
6.5. Tagastatav kaup (s.h tarvikud ja originaalpakend) peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Kaubad tuleks tagasisaatmisel pakendada eraldi kilesse või pakendisse, et säilitada originaalpakendi esialgne seisukord. Ehitusmaterjalide jms suuremõõtmeliste või kergesti purunevate kaupade hävimise risk läheb üle kliendile alates hetkest, kui kuller on jõudnud kliendi asukohta või klient on kaubale järele tulnud KILEKESKUS OÜ esindusse. Kauba mahalaadimise, mis toimub kliendi osalusel, käigus tekkinud vigastused on kliendi risk ning kui klient soovib selliseid kaupu tagastada 30-päevase taganemisõiguse jooksul, siis loetakse kauba väärtus vähenenud null euroni ning tasaarvestuse käigus loetakse kliendi ja KILEKESKUS OÜ nõuded tasaarveldatuks.
6.6. Kliendil ei ole õigus tagastada:
6.6.1. kaupu, mis ei kuulu pärast pakendi avamist tagastamisele hügieenilistel põhjustel;
6.6.2. tellitud ja juba osutatud teenust;
6.6.3. kaupu, mis on valmistatud või kohandatud vastavalt kliendi soovidele;
6.6.4. kaupu, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
6.7. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates sellest, kui müüjale on tagastatud lepingu esemeks olnud asi või esitatud tõend asja tagasi saatmise kohta. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Transpordikulude tagastamist teostame vaid 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest; alates 15. päevast enam transpordikulusid ei tagastata.
6.8. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
7. Nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine
7.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine. KILEKESKUS OÜ vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba kliendile üleandmise hetkel.
7.2. KILEKESKUS OÜ ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu. KILEKESKUS OÜ ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.
7.3. Puudustega kauba korral on kliendil õigus nõuda puudusega kauba parandamist või asendamist. Kui KILEKESKUS OÜl ei ole võimalik kaupa parandada või asendada või kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub mõistliku aja jooksul, siis on kliendil õigus nõuda ostuhinna tagastamist.
7.4. Kui klient nõuab asja parandamist ja KILEKESKUS OÜ ei tee seda mõistliku aja jooksul, siis ei või klient asja ise parandada või lasta seda teha ning nõuda KILEKESKUS OÜlt selleks tehtud kulutuste hüvitamist.
7.5. Klient peab teatama kauba lepingutingimustele mittevastavusest KILEKESKUS OÜ kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.
7.6. Küsimuste, probleemide või kaebuste korral võtke palun ühendust KILEKESKUS OÜ klienditeenindusega telefonil +372 502 1898, e-posti aadressil info@kilepood.ee või pöörduge lähimasse KILEKESKUS OÜ esindusse.
7.7. Pretensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
8. Pretensioonide esitamine ja vastutus
8.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
8.2. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@kilepood.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument (tellimus ja/või arve). Võimalusel on soovitatav pretensioonile lisada ka defektsest tootest pilte.
8.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
8.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
8.5. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12,10117 Tallinn, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12,10117 Tallinn, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
8.6. KILEKESKUS OÜ veebileht võib sisaldada viiteid või linke kolmandate isikute veebilehtedele. KILEKESKUS OÜ ei vastuta sellistel veebilehtedel oleva teabe ega nende kaudu pakutavate teenuste eest.